Mit tehetünk az érzelmi fájdalommal?

2020.01.09.

Minden fájdalom a testünkben vagy a lelkünkben üzen nekünk. Ahhoz, hogy beteljesítse, a küldetését fel kell ismernünk a keletkezésének az okát. Amikor ez megtörténik, akkor kaphatjuk meg az ajándékot, amelyet a megértéssel járó bölcsesség rejt magában. Általa megtanulhatjuk a leckét, amit feladott számunkra az élet és többé nem kell ugyanezt a helyzetet megteremteni magunknak. Hogyan juthatunk el idáig?

Az elfogadás segíti a gyógyulást

Sokak számára gondot okoz meglátni a nehéz helyzetekben a lehetőséget. Mindenre hajlandóak azért, hogy elkerüljék a fájdalmat, pedig ez nem mindig lehetséges. Minél inkább futunk előle és nem vagyunk hajlandóak szembenézni vele annál inkább velünk marad. Ahelyett hogy ellenállunk neki sokkal könnyebb helyzete teremtünk magunknak, ha az életünk részeként tekint rá. Azzal, hogy természetesnek vesszük, hogy néha fájdalmat kell átélnünk, legyen ez lelki vagy fizikai máris változást generálunk vele. Az elleállást felváltja az elfogadás, ami automatikusan könnyebbséget hoz.

A kineziológiai oldás segíthet

Az érzelmi fájdalom átélése nem azt jelenti, hogy valami nem stimmel velünk, csupán azt jelzi, hogy a lelkünk él, érez és fejlődik.  Ha hosszú ideje vagy már egy érzelmileg nehéz helyzetben, akkor kineziológiai oldás segíthet továbblépni.

Minden, ami ellen küzdünk, az elveszi az erőnket. Ha a negatív érzelmeinknek ellenállunk, akkor csak mélyebbre kerülhetünk a gödörben. Amint elkezdesz, a dolgok mögé látni fel fogod fedezni a helyzet által számodra küldött üzenetet és az elfogadással a fájdalmad is enyhül.
Adj időt magadnak a feldolgozásra. A helyzet, amiben van nem egy nap alatt alakult ki és nem is elég hozzá egy nap, hogy rendeződjön. Pihenj, aludj és gyógyulj. Minden a helyére kerül majd. Higgy benne.

Ne vádold magad!

Semmiképpen se hibáztasd magad, vagy bűntudattal gyötörd az amúgy is fájó lelkedet. Ne erőlködj azon, hogy mindenképpen irányítsd a helyzetet. Engedd meg magadnak, hogy a saját tempódban kerülj egyensúlyba.
Legyél tudatos az érzelmeidre. Vizsgáld meg a dühöt, a haragot, amit érzel, és ne tedd magad azonossá velük. Engedd meg magadnak, hogy átjárjon a szeretet bármilyen nehéznek is látszik ebben a helyzetben. Enyhülni fog a fájdalom.

Ne félj magadba nézni!

Ne félj együl maradni a fájdalmaddal. Sokan, ha valami bánatuk van azt vásárlásba vagy bulizásba fojtják, és nem mernek magukkal időt eltölteni. Szeresd önmagadat, bármilyen érzelmi állapotban is vagy. Találd meg önmagadban meglelni és megélni a boldogságot.
Kérj segítséget, ha szükséged van rá. Keresd azok társaságát, akik boldoggá tesznek, de ne menekülő útvonalnak használd ezeket az embereket. A pozitív emberek társasága gyógyító hatású. Nem biztos, hogy azt fogod hallani tőlük amit, szeretnél. Az őszinte barát, segítő szándékkal mondja el a véleményét nem bántásból.

Tölts időt a természetben!

Segíthet, ha több időt töltsz a természetben, élvezed a nap sugarainak cirógatását és a lágy szellőt a bőrödön. Kapcsolódj össze a földdel és töltődj fel energiával. Senkitől és semmitől ne legyél függő, csak éld és élvezd az életedet.  Minden fájdalom, amit megtapasztalsz, okkal történik. Lásd meg benne a tanítást és engedd, hogy jobbá és bölcsebbé tegyen.
Te választod, meg meddig engeded, hogy a napot, ami rád szeretne ragyogni, eltakarják a felhők. Engedd meg magadnak a gyógyulást a változást.