Olajfa Természetgyógyászat Debrecen

Kedves Olvasó!

Szeretettel köszöntelek, és nagyon köszönöm, hogy felkerested az oldalamat!

Invitállak, hogy néhány percet ajándékozz az életedből arra, hogy olvasgass az Olajfa Természetgyógyászat oldalán.

Tisztán látom, hogy jelen életünk nem a csillámpónik vidám világában zajlik, és hogy a jelen élet és a vágyott élet közötti szakadék fölött nem szivárványból van a híd.

A hidakat sziklaszilárd elhatározásból, és megingathatatlan cselekvésből Te magad építed. Ezekhez a hidakhoz szükség van erős alapokra, és földrengés-biztos pillérekre, illetve egy olyan élet-térképre, amely bár lehet, hogy néha átrendeződik, de a stabil hidakkal, amiket létrehoztunk, mindig megtaláljuk a megfelelő kiutat a legnehezebb helyzetekből is.

Hiszem, hogy beszélni kell a szorongásról, bármilyen kényes témához kapcsolódik is. A szorongás elnyomása csak még nagyobb erővel kitörő depressziót, pánikot és egyéb pszichoszomatikus tüneteket eredményez, semmiképpen nem a megoldást hordozza magában.

Gyakran döntést kell hozni a kapcsolatainkról, legyen az munkahelyi vagy párkapcsolat, sőt, néha az egész életünket újra kell tervezni.

A több mint 10 éves szakmai múltam segít abban, hogy a hivatásomat szívvel-lélekkel, tudással és tapasztalattal végezhessem.

Nagyon fontos számomra, hogy ne félinformációkkal, hangzatos motivációs eszközökkel, hanem egyszerű, kivitelezhető és kristálytiszta módszerekkel segítselek, ha az utadon egy hegyomlás vagy egy hatalmas szakadék nem enged tovább haladnod.

Természetgyógyászat

Fő feladatomnak és hitvallásomnak azt tartom, hogy minél több embernek megmutassam, ki lehet a szorongás börtönéből jönni, és meglátni az élet adta örömöket, gondolkodási attitűdök oldásával illetve gondolkodásmódunk megváltoztatásával.

Objektív és optimista szemléletmóddal segítek az utat megtalálni a jelen fizikai élet lehetőségei és az Univerzum kínálta lehetőségek egyesítésével.

Tapasztalataim alapján a 3 legnehezebb lépés egy probléma megoldásában, hogy

  1. felismerjük, és elfogadjuk, hogy valami nagyon nincs rendben
  2. szembenézzünk ezzel a helyzettel, és hozzunk egy döntést, mely által felelősséget vállalunk a probléma megoldásáért, és
  3. céltudatosan cselekedjünk.

Ezekhez a nehéz és olykor igen nagy lépésekhez szükséges az önismeret, az önbizalom, a hit, a felelősségvállalás, tudatosság, melyek által létrejön a legfontosabb egység: a gondolatok, az érzelmek és a cselekvés összhangja, ezáltal kialakítva önmagunk számára a hiteles, szabad és örömteli életet.

A hidak valódi, sziklaszilárd és földrengés-biztos pillérei a gondolatok, az érzelmek és a cselekvés.

A pillérek megépítéséhez és a stabil alap létrehozásához járulok hozzá személyes és online kezeléseimmel, programjaimmal, melyekről bővebben is olvashatsz, ha lentebb görgetsz. 🙂

Köszönöm, hogy lehetőséget adtál erre a rövid bemutatkozásra.

Amennyiben szükséged van rám, várlak szeretettel. 🙂

Bankkártyás és SZÉP kártyás
fizetési lehetőség

Bejegyzések

Kinek az élete?

Kineziológiai kezelésre nem csak azok érkeznek hozzám, akik a saját maguk dolgát szeretnék megoldani, hanem olyanok is, akik valaki más problémájának megoldásában kérnek segítséget. Kié

Tovább a cikkre »

Recycle

János középvezetőként dolgozott. Boldog volt. Szerette a munkáját. Egy nap a felmondó levelet hozott a postás. A reménynek ki kell nyitni az ajtót Nem értette,

Tovább a cikkre »

Tréningek

Vágy-Cél-Fókusz

Reziliencia - Rugalmas gondolkodás

Továbbiak hamarosan...

Add meg itt a címsor szövegét

Try It For Free. No Registration Needed.

Tanfolyamok

Vélemények

5/5
Kriszta szerteágazó szaktudásával az adott probléma célzott kezelésével olyan megoldásokat ad, ami elfeledteti a félelmeket és cselekvésre sarkall. Személyisége megnyugtató és sugárzik belőle az élettapasztalat. Maximalizmus, profizmus és 100%-os figyelem, amit kaphatunk egy-egy találkozó alkalmával.
Menzel Lena

Nézd meg mit írtak mások a kezelésekről

5/5
Köszönöm azt a csodás 3 hónapot, amit a társaságodban tölthettem. Amikor megkerestelek, nagyon lehangolt voltam, valamit motiváció hiányban küzdöttem, és fogalmam sem volt róla, hogy hogyan is tovább, már-már úgy éreztem, depressziós vagyok. Aztán megtaláltalak. Olvass tovább>>
Pesti Barbi

Folyadék fogyasztás

Egészségünkhöz és annak megtartásához elengedhetetlen a folyadék fogyasztás. Fontos, hogy a folyadékot megfelelő mennyiségben és minőségben vigyük be a szervezetünkbe. Testünk 70 százalékának, vérünk 95 százalékának alkotóeleme a víz, nélkülözhetetlen az élethez. A vese, a húgyhólyag erősítése, a megfelelő méregtelenítés hatékony eszköze az említett folyadékbevitel. Naponta minimum 2-3 liter tiszta vizet kell meginni ahhoz, hogy a szervezet megfelelően működjön. Ennek egy részét gyógyteával is helyettesíthetjük.

Miért fontos, hogy eleget igyunk?
Gondoljuk egy kicsit bele: testünk sejtekből épül fel. Képzeljük el, hogy minden egyes sejtnek saját anyagcseréje, tápanyagfelvétele és feladata van. Ezek a sejtek egymással kommunikálnak. A sejtközötti állomány, amely a kommunikáció eszköze is, szintén nagyrészt vízből áll. Minden egyes sejt tudja, hogy mit kell tennie, hogy hol a helye az egész rendszerben. Képzeljük el, hogy olyan a testünk, mint egy város, ahol a sejtek az emberek, a közlekedési eszközök a folyadékok (a vér, a nyirok, a sejtközötti állomány) és a nagyobb stratégiai pontok a szervek, amelyek szintén sejtekből épülnek fel. Mint ahogy a városban az embereknek és a közlekedési eszközöknek is szükségük van „üzemanyagra”, úgy sejtjeinket is egyenként táplálni kell és folyadékkal kell ellátni. Ahol hiány lép fel tápanyagban vagy folyadékban, ott sérül vagy elpusztul a sejt. Sok sejt elpusztulása pedig a szervek károsodásához vezet.

Méregtelenítés

A méregtelenítő eljárásoknak az a célja, hogy segítségükkel tehermentesítsük a szervezetet és segítsük a kiválasztó rendszer működését. Ezáltal a szervezet öngyógyító mechanizmusainak megerősödésével megelőzzük a betegség kialakulását, illetve javítjuk gyógyulási esélyeinket.

Miért fontos ez?
Megoszlanak a vélemények arról, valóban szükség van-e arra, hogy külön figyelmet fordítsunk szervezetünk méregtelenítésére, hiszen kiválasztó szerveink (pl. máj, vese, bőr, emésztő rendszer, tüdő) önmaguktól is elvégzik ezt a munkát. Igen, ez igaz, valóban elvégzik. Viszont nem mindegy, milyen hatékonyan tudnak működni. A szervezetünkben azonban folyamatosan rakódnak le a salakanyagok, amelyeket ezek a kiválasztó szervek nem tudnak maradéktalanul kiüríteni a testünkből. Ezek az anyagok gátolják a szervezet regenerációját, testünk gyógyulási folyamatait. Ha nem fordítunk figyelmet ennek fontosságára, az olyan káros következményekhez vezethet, mint a csontritkulás vagy a hajhullás. Ezért a méregtelenítés az egészséges, kiegyensúlyozott, harmonikus életmód elengedhetetlen része.

Táplálkozás

Az életmódváltás talán legnehezebb lépése az étkezéssel kapcsolatos változtatás. Azonban tagadhatatlan, hogy az egyik legfontosabb is: ha megfelelően táplálkozunk, sokkal energikusabbak vagyunk. Nemcsak testileg, de szellemileg is megnő a teljesítőképességünk. Fontos, hogy a tudatos táplálkozás nem azt jelenti, hogy fogyókúráznunk kell vagy hogy egy szigorú diétát kell követnünk. Csupán tisztába kell kerülnünk azzal, hogy a saját életvitelünk milyen tápanyagokat kíván ahhoz, hogy szervezetünket egészségben tudjuk tartani. Tudnunk kell azt is, hogy melyek azok az ételek, amelyek nem tartalmaznak a testünk számára értékes tápanyagot, ezért rendszeres fogyasztásuk csak elhízást és/vagy egészségkárosodást idéz elő.

Mire van szüksége a szervezetnek?
Az étrend összeállításánál legfontosabb a változatosság. Az egészséged megőrzéséhez a szervezetednek nagyon sokféle vitaminra, ásványi anyagra, nyomelemre, megfelelő mennyiségű rostra, zsírra, fehérjére és szénhidrátra van szüksége. Ez adja az “üzemanyagot” a szervezetednek.
Az egészséges táplálkozás mennyiségi és minőségi szempontból fedezi a szervezet energia és tápanyag igényét, valamint megfelelő élvezeti értékkel is rendelkezik. A kiegyensúlyozott étkezés képes az ember egészségének megőrzésére. Folyamatosan biztosítja a testi és szellemi funkciók harmonikus működését. Az életmódod megreformálása során úgy kell a táplálkozásodat átalakítani, hogy jellegében illeszkedjen az életviteledhez, de minőségében jelentősen javuljon.

Mindez elsőre nehéznek, bonyolultnak tűnhet, de ha egy állapotfelmérés és egy rövid beszélgetés után közösen feltárjuk, hogy Neked pontosan mire van szükséged, már könnyen tartható lesz a helyes étrend.

Mozgás

Biztosan megtapasztaltad már, hogy aki sokat ül vagy áll, esetleg feküdnie kell huzamosabban, mennyire nehezére esik mozogni, fáradtnak, nehéznek érzi magát. Ennek oka az, hogy a mozgás bizony alapvető emberi szükségletünk. A mozgás támogatja a testi, szellemi és lelki harmóniát. Épp ezért nemcsak a fiatalok esetén, de felnőtt korban és az idősödő korosztály számára is elengedhetetlen fontossággal bír. Hiszen a felnőtt felelős a saját egészségi állapotáért, egészségkultúrájáért. Mozgás hatására javul az erőnlét, a közérzet, a derű, az optimizmus, siker érzése, alkalmazkodóképesség, küzdőképesség. De fontos szerepe van a rehabilitációban, a jobb életminőség biztosításában is.

A sport kívül-belül építő hatással van ránk. Az újabb és újabb mérföldkövek elérése és az, hogy tükörbe is egyre magabiztosabban nézhetünk, építő jelleggel hat az önbizalomra. Nem is említve azt, hogy a mozgás a sok betegség legfőbb lelki okaként emlegethető stressz levezetésének legegészségesebb és egyik leghatékonyabb módszere.

Mi okozza a legnagyobb nehézséget?
Gyakran előfordul, hogy valaki nem képes a kitartásra, ha sportról van szó. Ennek oka a legtöbb esetben az, hogy nem a számára megfelelő sportot választotta vagy nem a megfelelő módon kezdett neki. A hozzánk illő mozgásforma kiválasztása során ugyanis nemcsak a fizikai teljesítőképességünket kell figyelembe vennünk, hanem azt is, hogy milyen a személyiségünk. Hiába van ugyanis atletikus testalkata valakinek, soha nem lesz tornász, ha nagyon lámpalázas, nem szeret más emberek előtt szerepelni, utálja, ha nézik. Ha valaki az első néhány próbálkozása során tehát nem találta meg a motivációját a mozgásban, nem látta saját magát az adott sportban, érdemes elvégezni egy átfogó személyiségtesztet, ami az élet minden területén, így a megfelelő mozgásforma kiválasztása során is iránymutatással szolgál.

Alvás

Egészségünk megőrzése érdekében mindenképpen figyelmet kell fordítanunk a minőségi éjszakai alvás fontosságára. Valójában az alvás éppen olyan fontos, mint az egészséges táplálkozás vagy a testmozgás. Létfontosságú szerveink akkor végzik el munkájuk legnagyobb részét, amikor mi alszunk. Sajnos napjainkra általánossá vált, hogy sokkal kevesebb időt hagyunk az alvásra, mint amennyire valóban szüksége van a szervezetnek. Ráadásul az sem mindegy, hogy az alvás mikor történik: a legoptimálisabb idő este 10 és reggel 6 óra között van.
Más okokból is érdemes elegendő figyelmet fordítani a megfelelő mennyiségű és minőségű alvásra. Kevesen tudják például, hogy az elégtelen alvás az elhízás, valamint a szívbetegségek és stroke, a cukorbetegség megjelenésének kockázatát is növeli. Másrészről ha eleget alszunk, az hozzájárul a koncentráció, így a teljesítőképességünk javulásához mind szellemi, mind fizikai szinten.

Mi a helyzet az alvászavarral?
Hosszú távon súlyos problémákhoz vezethet az is, ha álmatlansággal küzdünk. Nem elég, hogy az ébren töltött éjszakák végtelen hosszúságúnak tűnnek, az igazi rémálmok a nappalok, amikor helyt kell állnunk a munkelyünkön, magánéletünkben. Az alvászavaroknak számos oka lehet. Ezeket az okokat szakember segítségével megtalálhatjuk az életmódunkban, illetve nagyon fontos, hogy lelki szinten is keresni kell azokat a tényezőket, amelyek ilyen hatással lehetnek ránk.

Pihenés, kikapcsolódás, relaxáció, meditáció

A testi és szellemi regenerálódáshoz nem elég pusztán az alvás és a jó táplálkozás. Szükségünk van pihenésre, relaxációra és ha magas szintre szeretnénk emelni a kiegyensúlyozott, tudatos életet, bizony meditációra is. Sokan nem tudják megfelelően elkülöníteni egymástól ezeket a fogalmakat, ezért gyakran azt gondolják, hogy a feltöltődés minden formájára épp elég időt szánnak. Fontos, hogy tisztába tegyük ezeket a dolgokat és felmérjük, valójában megfelelő mennyiségű-e a testi, lelki és szellemi feltöltődésre szánt időd, vagy fennáll annak a veszélye, hogy a jelenlegi életviteled mellett idővel kiégsz.
Jobb ennek elébe menni: foglalj időpontot és beszéljük meg, melyek azok a módszerek, amelyekkel kiegyensúlyozottá teheted a mindennapjaidat és fenntarthatod (vagy visszanyerheted) a lendületed!

Pozitív gondolkodás

A pozitív gondolkodás bevezetése a mindennapjainkba egy nagyon komplex dolog, azonban ha valaki rátalál erre az útra, nem képes többé másként élni az életét. Ezzel szellemi és lelki területen is egy új szintre emeljük az életünk minőségét. Ha ugyanis megtanuljuk más megközelítésből szemlélni az életünkben jelen lévő dolgokat és felismerjük, hogy mi magunk alakítjuk a saját életünket, rájövünk arra, hogy mindig van más választásunk. 
A pozitív gondolkodás abban az esetben jelenti a legnagyobb nehézséget, ha az életünkben van olyan tényező amely erősen gátolja, hogy belső békére találjunk, mert egyszerűen nem tudunk nem arra koncentrálni. Ilyenkor nagyon fontos, hogy felismerjük: az életünkben minden mindennel összefügg. Ha mi magunk változásnak indulunk, a környezetünk is változni fog. Olyan ez, mint amikor kavicsot dobunk egy tóba. Ugyan, mit számít ez az egy kis kavics ahhoz a sok vízhez képest? - gondoljuk. Aztán figyelmesek leszünk a vízgyűrűkre. Látjuk, ahogy az az apró, jelentéktelennek tűnő dolog, amit egy mozdulattal vittünk véghez igenis képes volt felzavarni az állóvizet. Így kell gondolnunk az életünk alakulására is!

Persze nem egyszerű elindulni ezen az úton. Ebben szeretnék segíteni: szeretném, hogy egészséges legyél, hogy boldogan és kiegyensúlyozottan éld az életed és ezzel jobbá tedd a környezetedben élők mindennapjait is. Ennek érdekében akár irányított beszélgetésekkel, akár kineziológia vagy Acces Bars kezelések segítségével segítek lebontani azokat a gátakat, amelyek a pozitív gondolkodás és a kiegyensúlyozott, harmonikus élet útjában állnak.

Függőségek elhagyása

Nagyon nehéz olyan embert találni, akinek nincs semmilyen függősége. A függőségek szenvedélybetegségek, valamilyen dologhoz való kényszeres ragaszkodásunkat jelentik. Ez hátrányosan hat saját és a környezetünkben élő emberek életére is. Függőségek kialakulhatnak bizonyos kémiai szerek, mint az alkohol vagy a nikotin iránt. Megjelenhetnek viselkedési függőségek is, mint a kényszerbetegségek (pl. kleptománia), evési zavarok, szexfüggőség, kapcsolatfüggőség, játékszenvedély, de akár a munka vagy a testedzés iránt is függővé válhatunk. Sajnos manapság már a fiatalabb generáció is a digitális eszközök súlyos addikciójában éli mindennapjait.

Az ilyen, okostelefonhoz, televízióhoz fűződő függőségek a tudatosság magasabb szintre emelésével viszonylag könnyen elhagyhatók. Azonban az erősebb függőségek gyakran olyan (pl. agyban vagy idegrendszerben bekövetkező) elváltozásokhoz vezethetnek, amelyek külső, szakemberi segítség bevonását igényelhetik. Ha felismertük saját függőségünket és eldöntöttük, hogy változtatni szeretnénk, a legnehezebb lépést már meg is tettük.

Ha pusztán a pozitív gondolkodás segítségével kialakított akaraterő nem bizonyul elégnek, igénybe vehetünk pszichológiai, kineziológiai, Access Bars kezeléseket, ezek hatékonyságát fokozhatjuk Bach cseppekkel vagy csoportos tréningekkel.

Csatlakozz az Olajfa Természetgyógyászat VIP csoporthoz!

Adataidat nem adjuk ki senkinek és csakis értékes tartalmakat küldünk ki, mi sem szeretjük az email szemetet!