Egészségtudatosság és betegségmegelőzés

2020.07.09.

Az egészségtudatos életmód kissé elhanyagolt, ám nagyon fontos területe a betegségmegelőzés. Ha megjelenik, egy tünet azzal a testünk jelezni akar valamit és érdemes komolyan venni, még akkor is, ha apróságnak tűnik. Megnyugtató lehet, ha elmegyünk egy biorezonancia vizsgálatra, ami megmutat minden apró eltérést az egészségi állapotunkkal kapcsolatosan.

A prevenció fontossága

A megelőzés lényege olyan nézőpont kialakítása, amely a mindennapokban figyelmet szentel az egészséges életmódnak. A helyes táplálkozás és a testmozgás mellett alkalmaz más egészségmegőrző elemeket is. Ez a gyakorlatban a jelenlegi egészséges állapotunk megőrzését jelenti, a betegségek elkerülését vagy legalább a kockázatuk jelentős csökkentését. A megelőzést szem előtt tartó emberek tisztában vannak azzal mekkora kincs az egészség és bár természetes, de ez nem jelenti azt, hogy nem kell érte semmit tennünk. Az egészség konzerválása egy aktivitás, amelyért minden nap tehetünk. Ahogyan mindenre igaz általában itt is az ésszerűség keretei között maradva.

Az egyensúly megőrzése

A hatékonyságában elismert kínai orvoslás szerint a test és szellem mechanikus szerkezet, amelynek zavartalan működését biokémiai és lelki folyamatok harmonikus egyensúlya biztosítja az energiák áramlásán keresztül. Ha ez a harmónia sérülést szenved, az egyensúly felborul, akkor felüti a fejét a betegség, testi és lelki szinten is. Az egészség megőrzésének módja megadni a testnek és a léleknek mindazt, amire szüksége van. A nyugati orvoslás is egyre inkább azonosul a nézőponttal, amely szerint a test és lélek igényei nem szétválaszthatók. Az egészséges hosszú élet feltétele a fizikai testünk és lelkünk harmóniája.

Az érzelmeinket is harmonizálni kell

Az érzelmi folyamataink biokémiai alapokon nyugszanak és befolyásolhatók, kiválhatók vagy megszüntethetők gyógynövényekkel, gyógyszerekkel, meditációval vagy más a lélekre ható kezeléssel vagy gyakorlattal. Ma már a világszerte elfogadott, hogy az egészségünk megőrzése érdekében oldanunk kell a mindennapok stresszét és ennek számos módja elérhető a számunkra. Ilyenek például a jóga, de részt vehetünk stresszkezelés tréningen ahol gyakorlatokat sajátíthatunk el a mindennapokban fellépő stressz enyhítésére. Remek módja a feszültség levezetésének a sport is. Mindenki találhat kedvére valót a számos mozgási lehetőség közül.

Amennyire lehet, kerüljük a stresszt

Azzal is sokat tehetünk önmagunkért, ha feleslegesen nem bosszankodunk és nem zárjuk be a testünkbe a haragot, dühöt, irigységet, rosszindulatot. A nem tápláló kapcsolatok megszüntetésével vagy legalább minimalizálásával is közelebb kerülünk a harmóniához.
Mindannyian egyediek vagyunk egyedi igényekkel. fontos, hogy figyeljünk oda testünk jelzéseire, és ha bármilyen apró eltérést tapasztalunk meggyugtatásul részt vehetünk egy biorezonancia vizsgálaton. A vizsgálat fényt deríthet bármilyen apró kezdeti szakaszban lévő eltérésre a testünkben és az időben elkezdett kezeléssel, amely lehet kineziológiai kezelés, biorezonancia kezelés vagy Bach virágterápia vagy akár más is függően a megoldandódól.

A hagyományos orvoslás lehetőségét se vessük el

Ha indokolt, akkor mindenképpen a hagyományos orvoslás módszerei is javasoltak. Az alternatív módszerek nem helyette vannak inkább támogatásul. A regenerálódást pedig segíthetjük a szelíd módszerekkel akár többel is egymással párhuzamosan, mint például gyógyteák, illó olajak vagy feszültség oldó kezelések, mint például a Bars kezelés.